Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Enermax Aurora Micro Wireless Review

edjex 27 juni 2010, laatste update op 27 juni 2010, 2.096 views

Enermax Aurora Micro Wireless

Pluspunten

• Pettige toetsaanslag.
  • Trackball snelheid in te stellen.
  • Bouwkwaliteit is zeer degelijk.
  • Scrollwiel aanwezig.

Minpunten

• Prijs is wat hoog.
  • Slecht leverbaar.

Na eerst een tijdje de Trust Thinity te hebben gehad bleek dat ik niet kon wennen aan het touchpad. Daarom op zoek gegaan naar de enermax aurora. Vergeleken met de Trust is dit een verademing. De toetsen typen zeer prettig met voelbare aanslag. Ook de trackball is erg handig. Het bord werkt onder windows 7 "out of the box".
Ook het scrollwiel en de muistoetsen werken goed en zitten ook op een logische plaats, namelijk links.
Op die manier kun je met je rechterduim de trackball gebruiken en met de linker de "muis"toetsen en scrollwiel. Wat wel een nadeel is is dat de shift toets wat klein is. De Enter- Backspace en Tab toetsen zijn dan wel weer groter dan je normaal gesproken kunt verwachten op dit soort toetsenborden.

Perfect voor je htpc!

Heb jij ook een Enermax Aurora Micro Wireless?

Werkt deze ook voor dat het OS is geladen? Kan je dus bios instellingen veranderen?
ja, ik heb dit wireless keyboard getest op de Asrock vision 3d. Daarop werkte het voordat ik een OS had geinstalleerd! Precies wat je nodig hebt dus om de bios instellingen te veranderen.
Heeft ie verlichte toetsen?