1 review

Epson EH-LS500W

Specificaties Quad Full HD 3LCD-beamer • 130" maximale schermdiameter - Bekijk alle specificaties

Epson EH-LS500W Review

juryf 8 juli 2020, 360 views Product gekocht

Epson EH-LS500W

Echt een mooi product met een mooie beeldkwaliteit, lichtopbrengst en contract en dat relatief dicht bij de muur. Ondanks dit heb ik besloten deze terug te sturen omdat ik me stoorde aan de ventilator.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Lichtopbrengst
  • Contrast
  • Dicht op muur groot beeld

Minpunten

• Ventilator
  • Lichtopbrengst in eco mode

Contrast / helderheid Score: 5
Ik heb deze beamer een week in bezit gehad. Echt een mooi product met een mooie beeldkwaliteit, lichtopbrengst en contract en dat relatief dicht bij de muur. Ik had deze 47 cm van de muur en dan een behoorlijk groot beeld van ongeveer 75 inch.

Ondanks dit heb ik besloten deze terug te sturen omdat ik me stoorde aan de ventilator. In normale mode was deze nadrukkelijk aanwezig en zelfs in eco mode was deze nog licht hoorbaar aanwezig. Iets wat mijn oude 720p beamer niet heeft. Deze klinkt meer als een zacht briesje in eco mode wat ik niet storend vind.

Samengevat: prachtig product met hoorbare ventilator in eco mode.

Heb jij ook een Epson EH-LS500W?