1 review

HP Pavilion 15-cs1960nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,128TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion 15-cs1960nd Review

EloïseBNewbie 5 juli 2020, laatste update op 5 juli 2020, 239 views Product gekocht

HP Pavilion 15-cs1960nd

Na een jaar deze laptop gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat het een erg fijne en stabiele laptop is die past in de middel-hoge klasse. Ik zal deze laptop zeker nog wel een tijdje gebruiken! Ik raad hem zeker aan als je het geld ervoor wil neerleggen.

Pluspunten

• Mooie laptop, en nog geen schade gehad
  • Werkt altijd, erg stabiel
  • Geen last gehad van snelheidproblemen of vastlopen
  • Geluid is prima!
  • Beeld ziet er strak en scherp uit
  • Goede en handige aansluitingen
  • Goede middel-hoge klasse voor een laptop

Minpunten

• zacht geluid wanneer hij aanstaat
  • Redelijk duur en dus niet voor iedereen weggelegd
  • Accu is niet lang genoeg om een hele dag mee te videobellen
  • Bluetooth stoort na een jaar intensief gebruik

Deze laptop voldeedt aan alle criteria die ik had, maar toch was hij wel een tikkeltje duur. Ik heb hem daarom tijdens een kortingsactie gekocht.
Ik ben vooral erg blij met de bouw, de snelheid en de stabiliteit in performance. Ik heb hem nu bijna een jaar en ik ben er erg blij mee!
Ik ben nog een scholier en heb hem dus ook elke dag mee naar school genomen. (Wel met een hoes erom heen natuurlijk!) Vrienden van mij hebben ook een HP Pavilion 15 inch laptop en zijn er ook allemaal erg blij mee. Hij heeft het altijd gedaan en de updates die hij moest uitvoeren waren altijd binnen 2 minuten klaar. (Scheelt als je les begint!)
Ik ben erg blij met de achtergrondverlichting bij het toetsenbord en het volledige numpad. Beeld ziet er goed en strak uit. Nooit last gehad van vastlopen of snelheidsproblemen (na een jaar nog steeds niet!)
Wel heb ik de laatste tijd meer last gekregen van haperingen met de bluetooth (qua geluid), dit is soms op te lossen door andere bluetooth apparaten (zoals mijn telefoon) even uit te zetten, maar dit werkt niet altijd. Bluetooth-toetsenbord en muis werken wel prima. Dit laat ik binnenkort oplossen door een nieuwe bluetooth-kaart erin te laten zetten.
Ik gebruik hem elke dag graag, maar nu door corona we veel meer moeten videobellen, heb ik wel een gemerkt dat de laptop het niet een hele dag volhoudt op alleen zijn accu.

Hoe dan ook; een erg fijne, stabiele, mooie laptop in de middel-hoge klasse. Ik raad hem zeker aan! :)

Heb jij ook een HP Pavilion 15-cs1960nd?