LG 65NANO866NA Zwart

€ 942,-
Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

LG 65NANO866NA Zwart Review

Roy3214Newbie 29 juni 2020, laatste update op 29 juni 2020, 263 views

LG 65NANO866NA Zwart

De hoeveelheid instellingen en opties voor onder andere gaming en dolby vision movies werken goed en het verschil is merkbaar. De scherpte en diepgang is een flinke verbetering. De geluidskwaliteit voor een tv van dit formaat is voldoende, het enige nadeel aan een plat en strak design als deze.

Pluspunten

• Verbeterde beeldkwaliteit
  • uitgebreid aantal opties en instellingen
  • veel aansluitingen

Minpunten

• 1e plaatsing en installatie is een 2 man klus
  • Geen draaibare voet
  • geluidskwaliteit

Inbrandgevoeligheid Score: 3
De verpakking en tv zelf waren dusdanig groot dat je hem niet op verantwoorde en veilige manier in je eentje kunt uitpakken, de voet komt bevestigen en kunt plaatsen. Gelukkig viel het gewicht uiteindelijk mee en kon ik met behulp van mijn vriendin zonder problemen de voet er aan schroeven en de tv plaatsen. De installatie was nog geen 10 minuten werk. De hoeveelheid instellingen en opties voor onder andere gaming en dolby vision movies werken goed en het verschil is merkbaar. De nanocell technologie komt pas echt tot zijn recht bij 4k beelden, maar is dan ook echt een genot om naar te kijken. De scherpte en diepgang is een flinke verbetering. De geluidskwaliteit voor een tv van dit formaat is voldoende, het enige nadeel aan een plat en strak design als deze. Er zitten meer aansluitingen op dan de meeste tv's aanbieden (4x hdmi, waarvan 2x 4k 120ghz en 3x usb, waarvan 1x 3.0). Aangezien ik meer dan alleen tv kijk met mijn tv werd ik hier erg blij van, geen geklooi meer met het verwisselen van kabels als ik wissel tussen devices. Zelfs na langdurig gebruik (8uur of meer) word de tv nergens warm, dit helpt waarschijnlijk ook tegen inbrandgevoeligheid en pixeldefecten op langer termijn.

Heb jij ook een LG 65NANO866NA Zwart?

Vraag & Aanbod