HP X9000 OMEN Review
Ik heb deze muis overgenomen van mijn broer hij had veel problemen met het rubberen zijkantje van de muis.
(Lees uitgebreide toelichting waarom).
Pluspunten
Grote muis Licht fijn in de hand Fijne knoppen Mooie rode RGB Veel verschillende variaties met de CPI knop geweven kabel Fijne scrol knop
Minpunten
met warm weer word de lijm die het rubbere zijkantje vasthoud vloeibaar en lekt het uit de zijkant van de muis. Alleen Rode RGB Side button placement.
Eindoordeel
Namelijk: Als het een beetje warm was werd de lijm die het rubbere zijkantje vasthoud heel erg vloeibaar. hierdoor lag soms de hele muismat vol met lijm. Toen ik de muis overnam had ik hetzelfde probleem en kocht ik een andere mius
Maar, wees gerust! Er zijn ook nog wat goede punten aan de muis.
Dus, behalve als je op de noordpool woont is dit een hele fijne muis.[img=620]CydFhsKf[/img]
Maar, wees gerust! Er zijn ook nog wat goede punten aan de muis.
Dus, behalve als je op de noordpool woont is dit een hele fijne muis.[img=620]CydFhsKf[/img]
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/1208356/crop5eddf511e9c7a_cropped.jpeg?f=community)