Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart)

€ 199,-
Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart) Review

wjnieuw 11 juni 2020, 97 views

Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart)

Als je een smartwatch zoekt moet je dit horloge niet kiezen. Daarvoor zijn de mogelijkheden te beperkt. Als een hybride horloge is het een goed alternatief.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Uiterlijk

Minpunten

• Geen smartwatch
  • Lastige koppeling
  • Weinig mogelijkheden

Het instellen gaat moeizaam maar eenmaal gekoppeld aan je smartphone is het een goede uitbreiding. De meting van stappen, slaaptijd en hartslag zijn accuraat. Wel is het moeilijk om het horloge te bedienen. Het instellen van notificaties en eventueel daarop reageren zijn zeer beperkt. Die heb ik uitgezet omdat ik meestal toch mijn smartphone moet pakken om te reageren Het werkt niet zo intuïtief zoals een smartwatch met touchscreen. De batterij duur is prima met ruim 1 week.

Al met al is dit niets voor mij maar als je in de markt bent voor een hybride horloge met uitgebreidere mogelijkheden dan de concurrentie dan is dit een goed keuze.

Heb jij ook een Fossil Hybrid Smartwatch HR Collider Zwart (Zwart)?

Vraag & Aanbod