Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 32PFL3605H Zwart Review

owhno 21 juni 2010, 6.204 views

Philips 32PFL3605H Zwart

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • USB
  • Home Menu
  • USBPoort
  • HDMI poorten
  • Aan/uit Schakelaar

Minpunten

• Enkele scart
  • Beeld uitzetten

Prachtig beeld, geluid matig (ben surround gewend) maar voor een TV in niet al te grote kamer prima te doen.
Vormgeving is goed aleen de rand om de TV had dunner mogen zijn.

Minpunten:
- Maar een scart, kwam na kopen er achter dat ik me Wii niet kon aansluiten omdat de decoder al op de scart zat. Dus als je niet HD apparaten hebt let er wel op.
- Geen optie om beeld uit te zetten en geluid niet. Bij digitaal radioluisteren (via scart) moet de TV aanblijven. Weet niet of dat ook zo is via CI+

Pluspunten:
- Beeldkwaliteit: Standaard al prima kleurinstellingen die niet veel hoeven te worden aangepast. PixelPlusHD lijkt goed te werken. Standaard TV ziet er goed uit op het scherm
- Compacte afstandsbediening
- Handig home menu om snel te wisselen tussen apparaten (Alleen niet gevonden hoe je ze een naam kan geven behalve de standaard naam zoals 'Game Console'
- Installatie is heel simpel, paar keer drukken en alles is geregeld.
- USB poort. Werkt simpel, handig voor videos of muziek af te spelen. Meeste codecs worden prima ondersteund.
- Aan/uit schakelaar.

Niet in gebruik:
- CI+

• Logitech Z5500
  • Ziggo Decoder (niet HD)
  • Playstation 3
  • Laptop

Heb jij ook een Philips 32PFL3605H Zwart?

Volgens mij kan je de naam van het device veranderen door op de remote op de buitenste rand het onderste symbool in te drukken (dus eerst het device highlighten en dan de knop indrukken).
Ja blijkbaar maar die 30euro meer is deze TV wel waard :)
Ik denk dat je een media player nodig hebt. iemand met ervaring over deze tv?
dat van dat beeld uitzetten en geluid aanlaten kan je proberen met de eco modus als hij die heeeft maar heb er verders nooit wat over gehoort
voor je Wii is een component kabel - weet alleen niet of die standaard in de doos zit.
Als je een HD scherm aanschaft, beknibbel dan niet op een componentkabel (ongeveer 2 tientjes bij een kabelboer) want je beeld is echt stukken mooier!

(hij zit er dus niet standaard bij)
Volgens de Philips website zou hij toch echt 2x SCART aansluiting moeten hebben.
1x SCART (RGB/CVBS)
1x SCART (CVBS)

Maar wellicht gebruikt de Wii enkel RGB en is er dus maar 1 SCART beschikbaar, alhoewel je een Wii waarschijnlijk ook gewoon via een AV kabel aan kunt sluiten (geen ervaring met een Wii), welke ook aanwezig is op de TV.
van 07-09-2010 tot en met 20-09-2010 is deze televisie 355,81 Incl. btw bij de Makro.

Ik dacht laat ik dit even melden aangezien deze TV erg populair is op het moment :).
Kan je zeggen in welke Makro dit juist is, is dit Belgie of Nederland?
Ik sta juist op het punt deze TV aan te schaffen :)
In Nederland in ieder geval wel! daar heb ik hem namelijk gekocht. Het was een aanbieding die ook in de Nederlandse Makro folder stond en zo te zien staat dezelfde actie niet in de Belgische folder, dus ik denk dat je pech hebt.
Kan je via de USB poort ook DVD's van disk spelen? Mijn ervaring is namelijk dat dit in de praktijk vaak tegen valt. Het zou mooi zijn als je hier gewoon een externe schijf aan kan hangen met allerhande films.