Inno3D GeForce RTX 2060 Super Twin X2 OC

Specificaties Max. 1,665GHz • GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Inno3D GeForce RTX 2060 Super Twin X2 OC Review

vochtige 2 juni 2020, laatste update op 4 augustus 2020, 927 views Product gekocht

Inno3D GeForce RTX 2060 Super Twin X2 OC

Goedkope maar vanaf 64°C een luide kaart . Haalt op een warme dag met gemak 82 graden. Update: Na het plaatsen van 3 nieuwe casefans, werd de kaart niet warmer dan 77 graden en hij klonk iets aangenaam stiller. Al blijft hij in de categorie "storend luid en jankend" hangen.

Pluspunten

• Relatief korte kaart
  • Pcb backplate uit "metaal"

Minpunten

• Luider dan je wil
  • Geen muismat zoals op YouTube te zien

Mijn reviews zijn altijd kort, met de focus op "kopen of niet"
Ik ben gevallen voor de lage prijs (399).
Had weinig reviews gevonden, buiten enkele in Hindi. Daar leken de comments positief te zijn.

Kaart presteert zoals een gewone 2060super, op de prestaties geen klachten.

De kaart stijgt snel naar 75-82 graden. De fans kikken dan ook vanaf 64 graden bruusk in. Op 54% fanspeed is de kaart eigenlijk al storend te noemen..

In vergelijking met mijn gigabyte 1060 in identieke omstandigheden; deze maakte altijd een dampkap geluid... Deze 2060 super klinkt eerder als een goedkope Bosch boormachine op volle toeren.

Advies: koop een goede noisecancelling headset van het uitgespaarde bedrag of geef toch beter iets meer uit.

Reken al zeker niet op de gratis muismat. De lege doos zit er wel bij.

Besluit: ik durf hem aan niemand aanraden.

Kleine kanttekening: vandaag 2 juni 2020 is het een zeer warme dag, en zeker waar mijn pc'tje staat.

Heb jij ook een Inno3D GeForce RTX 2060 Super Twin X2 OC?