1 review

Acer Aspire 7 A715-74G-77AW

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,512TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 7 A715-74G-77AW Review

matsytsNewbie 30 mei 2020, 220 views Product gekocht

Acer Aspire 7 A715-74G-77AW

Dit is een zeer snelle en mooie laptop met veel opslagruimte. Het straalt kwaliteit uit. Van te voren had ik een lijstje met requirements gemaakt en deze laptop valt daar precies in, ook nog eens aan de lage kant qua prijs.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Super snel
  • Veel opslagruimte
  • Fijn toetsenbord
  • Fijn scherm

Minpunten

• Oplader
  • Scherm had feller gekund

De behuizing is mooi en voelt heel degelijk aan, aluminium delen zijn afgewisseld met plastic. Het toetsenbord is ook fijn, knopjes voelen degelijk aan en je drukt niet makkelijk per ongeluk op een toets.

Het scherm heeft een soort matte afwerking wat fijn is om te zien, zeker voor langere tijd. Wanneer ik foto's bewerk zet ik echter wel de helderheid (bijna) op z'n hoogst (wanneer ik niet op een externe monitor werk).

Minpuntje is de oplader die naar mijn mening te groot en te zwaar is, stel dat je de laptop mee moet nemen lijkt me dit storend.

In de doos krijg je de laptop, de lader, een gevouwen A5 met een quick-start gids, en garantie papieren. Laptop kwam met Windows geïnstalleerd (die wel even wat updates moest doen), 30 dagen gratis Norton antivirus en een week gratis Office 365.

Ik gebruik de laptop voor foto bewerking, games en 'normaal' gebruik zoals alles wat onder een thuis kantoor valt. Op 1 acculading haal ik ongeveer 6-8 uur.

Heb jij ook een Acer Aspire 7 A715-74G-77AW?