Mede8er MED500X 2TB Review

erik_el_viajeroNewbie 18 juni 2010, 3.662 views

Mede8er MED500X 2TB

Pluspunten

• Streamt echt van alles, snapt bijna alle formaten. Dat is echt handig wanneer je iets download. Je hoeft dan niet het formaat om te zetten. Afstandbediening en installatie is echt eenvoudig. Ook zeer veel aansluitmogelijkheden, van HDMI, USB tot LAN. Regelmatig komen er firmware updates via het mede8er forum.

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Geluidskwaliteit Score: 5
Ongeveer een maand geleden de Mede8er 500x gekocht met 2 TB harde schijf. Ik was erg tevreden, eenvoudige installatie, kortom veel product voor je geld. Toen viel per ongeluk de afstandsbediening van 8 hoog... Ik woon in Madrid, Spanje, en heb Mede8er Europa in Spijkenisse gevraagd of ze een andere afstandbedieding konden regelen, eventueel met bijbetaling (was immers eigen schuld). No problem, binnen 2 weken had ik gratis een nieuwe in Spanje. Kortom, superservice en ook een superapparaat. Echt aan te bevelen.

Heb jij ook een Mede8er MED500X 2TB?

Beetje korte review. Eigen fotootjes ofzo zouden leuk zijn, beetje uitleg over de opties etc...