Corsair K83 Wireless Entertainment (US)

Specificaties Draadloos Qwerty met Scissor switch toetsen - Bekijk alle specificaties

Corsair K83 Wireless Entertainment (US) Review

Cyberamp 22 mei 2020, 62 views Product gekocht

Corsair K83 Wireless Entertainment (US)

Voor als je design belangrijk vind boven functionaliteit. Accuratesse is matig. Wifi dongle werkt niet

Pluspunten

• stijl, design
  • LED lichten
  • hoeveelheid knoppen en ergonomie

Minpunten

• wifi dongle werkt niet (nauwelijks) onder win 10
  • geen oplaaddock, alleen via micro-usb kabeltje
  • batterijduur schijnt niet zo lang te zijn in de praktijk

Gekocht ivm nodig hebben van extra toetsenbord voor htpc, MSI Trident Artic, Na installeren van software kan ik 1 ding concluderen: wifi dongle werkt erg slecht en ik mag gewoon zeggen helemaal niet. Intermitterend signaal zelfs op 1 m afstand. Onbruikbaar, uiteindelijk via mijn backup aangesloten op de bluetooth. De enige manier om deze werkend te krijgen op windows 10. Daarbij wel verlies van functionaliteit van de app, deze detecteert alleen het toetsenbord via de dongle. Dus instellingen aanpassen van macros, toetsinstellingen kun je dus vergeten. Verder stijlvol en prima toetsenbord voor lage verwachtingen. Ik had deze bijna teruggestuurd, maar het is een van de betere van dit moment als je geen plastic logitech wilt.

Heb jij ook een Corsair K83 Wireless Entertainment (US)?