1 review

Edifier M2290BT

Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 20 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Edifier M2290BT Review

m_groenewegen 22 mei 2020, 150 views Product gekocht

Edifier M2290BT

Prima set voor het thuiskantoor.

Pluspunten

• Goed (genoeg) geluid
  • Bluetooth 4.1
  • Prima volume

Minpunten

• Iets teveel bass (niet instelbaar)

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 4
Ik heb deze speakers gekocht voor op mijn werkkamer. Ik gebruik ze hoofdzakelijk in combinatie met Microsoft Teams, wat Youtube en af en toe een beetje muziek.

Ik wilde zo min mogelijk draden dus de speakers moesten bluetooth-ondersteuning hebben.
Daarnaast wilde ik geen accu of batterijen dus een netvoeding was ook noodzakelijk.

Deze speakers voldoen aan beide eisen.

Qua geluidskwaliteit zijn ze goed genoeg voor mijn doel. Als ik ze vergelijk met de speakers van mijn MacBook Pro dan zijn ze duidelijk beter. Ook leveren ze meer dan genoeg volume. Het verbinden via bluetooth gaat snel en de verbinding is stabiel (ze zijn ook bedraad aan te sluiten).

Minpunt is dat de bass ietwat te veel is (en helaas niet instelbaar).

Heb jij ook een Edifier M2290BT?