Kingston A400 2,5" 480GB

€ 38,94
Specificaties 2,5" • TLC • SATA-600 - Bekijk alle specificaties

Kingston A400 2,5" 480GB Review

TechWouter 21 mei 2020, laatste update op 25 juni 2020, 687 views Product gekocht

Kingston A400 2,5" 480GB

Zie uitgebreide toelichting.

Pluspunten

• Hij werkt
  • Windows start snel op

Minpunten

• Goedkoop gebouwd en verpakt
  • Traag als die bijna vol zit (bij mij)

Ssd nu een maand of 8 in bezit, voor een sdd van zijn prijs (gekocht voor 55€) doet hij zeker zijn werk en voldoet hij aan zijn snelheid. Echter voelt hij wel wat goedkoper aan en is hij niet zo mooi verpakt omdat je de hele verpakking kapot moet maken wil je hem eruit halen. Later merkte ik wel op dat de ssd moeite heeft met updates als die bijna vol zit, ik zit op 400gb van de 480gb (450gb) en over een update van 1,5gb doet hij soms +/-10 minuten. Soms wat freezes, maar dat is voor mij geen probleem en is goed op te lossen. Deze ssd raad ik aan vanwege zijn prijs en zijn constante snelheid die beloofd werd.

Heb jij ook een Kingston A400 2,5" 480GB?

Vraag & Aanbod

Ik heb ook een aantal van deze SSD's in gebruik ( Black Friday aanbieding :) ).
De freezes zijn/waren een bekend probleem inderdaad.
Met de laatste firmware had ik er echter geen last meer van?.
Misschien even checken voor een update?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.