1 review

Asus Zenbook UX430UA-GV445T

Specificaties 14" • 1920x1080 • 128GB • Intel Core i3 - Bekijk alle specificaties

Asus Zenbook UX430UA-GV445T Review

MichelvA 17 mei 2020, laatste update op 17 mei 2020, 209 views Product gekocht

Asus Zenbook UX430UA-GV445T

Gezien de datum natuurlijk laat, maar ik heb deze 2e hands gekocht.

Pluspunten

• Klein
  • Redelijk snel
  • Goed gebouwd

Minpunten

• Prijzig

Zoals genoemd, 2e hands gekocht. Maar ik zie er nog veel dus wellicht heeft iemand iets aan deze review.
Ik wilde perse geen i7 vanwege het energieverbruik. Eigenlijk wilde ik een i5, maar i3 is zat. Hier zit 8 GB werkgeheugen in en als ik het goed heb is dat niet uit te breiden. Kijk dus uit met versies met 4 GB.
De SSD is met 128 GB nogal karig, maar dat is voor een beetje Tweaker natuurlijk zo te verhelpen met een 256, 512 GB of grotere SSD.
Waarom deze gekocht? We hebben hier allemaal een Asus, ik heb zelf nog een dikke game laptop die dus lastig mee te zeulen is. En een kleine Zenbook doet ook veel langer met de accu, dus ideaal om mee te nemen.
Uiterlijk is prachtig met de aluminium behuizing - in mijn geval donkerblauw. Er zit wel snel een deukje in.
Voor de Tweaker die de SSD wil vergroten: de behuizing zit met Torx T5 schroeven en 2x Phillips onder voetjes vast.

Heb jij ook een Asus Zenbook UX430UA-GV445T?

Waar is de review?
Als je bedoeld dat het summier en subjectief is, geef ik je gelijk. Het is een vrij oud apparaat naar electronica begrippen. Veel mensen kijken echter toch even op Tweakers voordat men een 2e hands of overjarige laptop willen kopen. Omdat er voor dit apparaat nog geen review was, heb ik deze versie gepost. Mocht je iets specifieks willen weten hoor ik dat wel.
Exact de reden waarom ik nu hier kijk. Klasse!

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.