Asus EN7600 GT/2DHT Review

Dutch_dude 3 april 2006, 621 views

Asus EN7600 GT/2DHT

Pluspunten

• Grote vooruitgang in de beeldkwaliteit tov de 6600GT, vooral op het gebied van belichting in de games
  • Geen issues gehad met de drivers
  • goede kwaliteit van DVD weergave

Minpunten

• Koeler is gehorig, maar niet zo erg dat het me stoort tijdens gamen

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ben overgestapt van een XFX 6600 GT naar een ASUS 7600 GT. Het is echt een wereld van verschil in bijvoorbeeld COD2. Je ziet nu ineens veel meer details in de omgeving en op de wapens. Ook de soldaten zien er veel beter uit. En hoe druk het ook wordt de kaart geeft geen krimp in drukke situaties op 1280x1024. Alleen de koeler is veel gehoriger als die van de 6600 GT. Maar niet zo dat het me erg opvalt als ik aan het gamen ben. Misschien ooit dat ik een Zalmann koeler erop plaats.

Ook viel me op dat de beeldkwaliteit van bijvoorbeeld DVD's op de pc een stuk beter is dan bij de 6600 GT.

Al met al ben ik dik tevreden dat ik de 7600 GT aangeschaft heb. Voor mij was het voor mijn budget de beste optie die er voor handen was op het moment van bestellen.

Heb jij ook een Asus EN7600 GT/2DHT?

Je beoordeelt meer de GPU dan de kaart zelf? :?