HyperX Fury black HX436C17FB3K2/16

Specificaties 16GB • DDR4 • 3.600MT/s • kit van 2 - Bekijk alle specificaties

HyperX Fury black HX436C17FB3K2/16 Review

onuro 15 mei 2020, 156 views Product gekocht

HyperX Fury black HX436C17FB3K2/16

Werkt direct out of the box met MSI B450M Mortar Max en Ryzen 3700x op 3600/C17 met XMP Profile1.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop
  • Low profile
  • Ryzen ready

Minpunten

• Geen

Stabiliteit Score: 5
Die van mij heeft geen RGB welke identiek zijn met degene die wel RGB hebben.

Overigens las ik op op forums dat deze sticks overclocked kunnen worden bij een snelheid van 3600mhz naar 16--19-19-39 met 1.420v. Maar daar heb ik 'nog' geen behoefte en dus zelf nog niet geprobeerd.

Heb jij ook een HyperX Fury black HX436C17FB3K2/16?