1 review

Startech.com USB-C Docking Station - 3*4K, 2*DP, 1*HDMI, 4*USB 3.0 A, 100W PD

€ 436,37

Startech.com USB-C Docking Station - 3*4K, 2*DP, 1*HDMI, 4*USB 3.0 A, 100W PD Review

AtlonXP1800 12 mei 2020, laatste update op 17 december 2020, 1.945 views Product gekocht

Startech.com USB-C Docking Station - 3*4K, 2*DP, 1*HDMI, 4*USB 3.0 A, 100W PD

Prima docking station voor laptops met USB-C aansluitng

Pluspunten

• Slechts één kabel nodig om de macbook op het docking station aan te sluiten en op te laden

Minpunten

• Enorm grote voeding

Onlangs dit docking station aangeschaft om m'n macbook op 3x dell u2717d aan te sluiten die ik al had staan voor mijn vaste pc. Het docking station werkte direct, installeren van drivers was niet nodig en alle 3 de schermen werken op volledige resolutie. Aansluiten van usb of audio devices gaat ook zonder problemen.

ik heb het docking station ook even op een windows laptop aangesloten (HP elitebook 840 G5), dit werkte ook zonder problemen, alleen moest ik wel het scherm van de laptop uitschakelen om beeld op alle 3 de schermen op maximale resolutie te krijgen.

Enige nadeel is de enorme voeding die meegeleverd wordt, deze is net zo groot als het docking station, gelukkig heb ik deze on de het bureau kunnen wegmoffelen.

Let op dat je voor het gebruiken van dit docking station een laptop nodig hebt met USB-C aansluiting die USB Power Delivery 2.0 en DP alt mode ondersteund

Heb jij ook een Startech.com USB-C Docking Station - 3*4K, 2*DP, 1*HDMI, 4*USB 3.0 A, 100W PD?

Hoi, hoe is de beleving met de aangesloten schermen ? Heb je nog te maken met een vertraging ?
Ik heb geen last van vertraging, wel springt sporadisch even een scherm op zwart om vervolgens weer terug te komen, maar ik denk dat dit wordt veroorzaakt door de KVM switch die ik er achter heb hangen (Aten CS1964)

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.