Asus Lion Square Review

42dpi 27 juni 2010, laatste update op 27 juni 2010, 349 views

Asus Lion Square

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Installatie

Minpunten

• De grote
  • Ventilator heeft een blauwlampje.

Geluidsproductie (min) Score: 3
Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 5
Sinds een een jaar de Asus Lion Square in gebruik.

• ASUS P5K WS
  • INTEL Quadcore 6700
Installatie
Installatie ging vrij gemakkelijk 4 schroefjes met een backplate, en hang stevig op je moederbord,
De koeler weegt wel iets maar maar een moederbord is gelukkig sterker.
De koeler is 12.6 CM een flink ATX kast is een vereiste.

Geluidsproductie

Hij maakt geluid maar dit is acceptabel en met regelmatige onderhoud voorkom je dat die nog meer geluid gaat maken.

Onderhoud

Onderhoud is vrijmakkelijk boven op de koeler zitten 4 schroefjes die draai je los en de ventilator is er zo uit te halen voor reiniging.

Prestaties
Tot zo ver is mijn CPU nooit boven de 70graden geweest en ik game vaak aan eens stuk door COD/BF op high computer ook nog nooit uit gevallen de koeler doet netjes z'n werk en zo gezegd regelmatig onderhoud voorkomt warmte opbouw.

Heb jij ook een Asus Lion Square?

Van een CPU koeler zijn de prestaties, lijkt mij iig, het belanrgijkst. Beetje jammer dat dit onderbelicht is, of vrijwel helemaal is weggelaten.