Samsung Syncmaster 710T Zilver Review

X-G 19 april 2005, 492 views

Samsung Syncmaster 710T Zilver

Pluspunten

• Beeld kwaliteit is gewoon perfect
  • Totaal geen ghosting te bekennen
  • Handig menu met de instellingen
  • Dunne rand van het scherm is perfect
  • Superscherp beeld

Minpunten

• Kan niets negatiefs noemen?

Na een vakantie lang werken kon ik hem dan eindelijk aanschaffen. De Samsung SyncMaster 710T nog wel. Hét schermpje van dat moment. De postbode 500 euro rijker, en ik 500 euro armer. Het was veel geld, dus ik verwachtte ook wel vrij veel van het scherm. Vlug uitgepakt en het ding buiten op de tafel gezet (ging die avond naar een lan dus het pakketje kwam goed uit). Geen dode pixels niets. Perfect.

Nou, ik kan je zeggen dat ik tot de dag van vandaag compleet geen spijt heb gehad van deze aankoop. Dit schermpje is gewoon een must-have voor iedereen die een goed TFT scherm zoekt. Hij mag dan wel wat duurder zijn dan anderen, maar de kwaliteit is er dan ook na. Ik heb nog nooit ghosting gehad, helemaal niets, en het beeld blijft gewoon scherp. Het liefst had ik nog een tweede erbij, en gezien dat de prijs almaar blijft dalen zal die er waarschijnlijk ook vlug komen!

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 710T Zilver?