1 review

HP Pavilion Power 15-cb093nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,256TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion Power 15-cb093nd Review

Levi-K. 2 mei 2020, 78 views Product gekocht

HP Pavilion Power 15-cb093nd

Mooie laptop, snel voor school of ander werk en kan prima games draaien op medium settings. Accuduur is prima ( een 4 a 5 uur internetten gaat prima met gamen is dit ongeveer 1 uur)

Pluspunten

• goede processor
  • goede videokaart
  • veel opslag
  • Goede beeldkwaliteit
  • toetsenbord verlichting
  • usb-c poort
  • audio jack
  • extra ram slot vrij

Minpunten

• behuizing is prima maar schermrand had steviger gekund

Accuduur is prima ( een 4 a 5 uur internetten gaat prima met gamen is dit ongeveer 1 uur).
Ikzelf had hem voor ongeveer €700 nieuw gekocht. Mijn reden voor aankoop was een snelle laptop voor school en waarop ik regelmatig kan gamen. In het begin wilde ik er vooral een flight sim op spelen (xplane 11) maar die loopt soms niet helemaal soepel helaas. andere games zoals world of tanks of american truck simulator lopen lekker.
in 2 uur laden is de accu wel helemaal vol. 8gb ram is voldoende voor de meeste taken. Optie voor een 2e ramstick is fijn. en de ssd van 256gb waar windows op staat zorgt ervoor dat het allemaal lekker snel opstart. Erg tevreden een 8/10!

Heb jij ook een HP Pavilion Power 15-cb093nd?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite