Sony KD-55XH8096 Zwart

Sony KD-55XH8096 Zwart Review

Seamireille82Testpanel 1 mei 2020, 104 views Testpanel

Sony KD-55XH8096 Zwart

Een fantastische tv in design en beeld! Het is je koop en huurfilms erop kijken meer dan waard! Het is bijna je mobiel in het groot! Makkelijk apps downloaden en geheugen wat je veel kijkt of waar je gebleven bent! Ik koop hem!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Apps werken erg snel
  • Airplay ook erg snel
  • Mooi design
  • Werkt bijna als je mobiel

Minpunten

• Geluid beter via boxen

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Wij hebben veel films gekeken en die geven zo’n goede kwaliteit. Ook de airplay gebruiken we vaak en je kunt veel apps downloaden. Wij hadden zoal kodi, disney plus, videoland, netflix, pathé thuis etc. Je raakt erg snel gewend aan apps en internet op tv. Alles gaat ook erg snel.

Heb jij ook een Sony KD-55XH8096 Zwart?