Specificaties externe geheugenkaartlezer - Bekijk alle specificaties

Sandisk ImageMate All-in-One USB 2.0 Reader Review

mr.louie 15 juni 2010, laatste update op 15 juni 2010, 1.009 views

Sandisk ImageMate All-in-One USB 2.0 Reader

Pluspunten

• Snelheid
  • Styling
  • Veel kaarttypen zonder adapter

Minpunten

• Lastig om kleinere kaartjes juist in te steken
  • fragiel voetje door magneetbevestiging

Sinds kort in bezit van deze cardreader.

Eerste indrukken zijn zeer positief, beloofde snelheid van 30 mb/s (icm sandisk ultra II memorystick en sandisk extreme III compactflash kaartjes) keurig netjes haalbaar. :*)

Het feit dat alle kaartjes die het aparaat ondersteund zónder adapter rechtstreeks ingestoken kunnen worden is erg fijn.
Helaas is het met sommige kaartvormen wel even priegelen om ze er op de juiste manier in te steken,
omdat er voor meerdere kaarttypen één sleuf word gebruikt.

De afwerking in glossy zwart word door velen als vingerafdruk-gevoelig beschouwd, maar in mijn ogen valt dat reuze mee.
Qua styling vind ik het een erg gelikt aparaat, en misstaat het absoluut niet op mijn desktop.
Het aluminium voetje vind ik persoonlijk ook erg mooi, al is het redelijk fragiel door de magneetbevestiging.

De meegelverde sofware heb ik links laten liggen, maar zou gebruikt kunnen worden om middels de knop bovenop de reader bestanden automatisch over te zetten.
Voor mij een nutteloze toevoeging. :X

Heb jij ook een Sandisk ImageMate All-in-One USB 2.0 Reader?