Sony KD-55XH8096 Zwart

Sony KD-55XH8096 Zwart Review

mlb24Newbie 21 april 2020, 186 views

Sony KD-55XH8096 Zwart

Wat een geweldige ervaring! Al enige tijd ben ik mij aan het oriënteren op een nieuwe televisie en iedere keer miste er wel iets. Alles wat ik zocht in een TV heb ik nu gevonden.

Pluspunten

• Chromecast en AirPlay
  • X1-processor
  • Snelheid
  • 5000 Apps

Minpunten

• Geluidskwaliteit

Deze Sony TV past goed in ons SmartHome! De TV is te bedienen via de voicefunctie op afstandbediening, Google Nest of de Apple Home app. Het schakelen tussen de diverse apps gaat supersnel door de X1-processor en ook het opstarten gaat direct. De X1-processor zorgt ook voor een fenomenaal beeld.

Het is zeer prettig om naar de TV te kijken, de kleuren zijn zeer realistisch. De diepte van het beeld, de kijkhoek en de duidelijke texturen mogen genoemd worden. Het is duidelijk dat dit een 4K TV is.

Netflix, Videoland, Youtube, Disney+, Spotify, noem maar op...met 5000 verschillende apps onderscheidt deze Sony zich. Een groot voordeel is dat het besturingssysteem van Android is. Hierdoor is de kans dat er voor langere tijd software ondersteuning is.

Het installeren van de TV is erg simpel, dit geldt voor zowel het bevestigen van de steunen als het instellen van de TV zelf. Met diverse menu's word je door de installatie geleidt. Na het installeren dien je de TV nog wel aan je eigen voorkeuren aan te passen, met name qua beeld en geluid zijn de fabrieksinstellingen niet optimaal. Alle aansluitingen bevinden zich aan de zijkant, hierdoor is het makkelijk om de Sony aan de muur te bevestigen.

Heb jij ook een Sony KD-55XH8096 Zwart?