Razer Gigantus Elite Edition

Specificaties 455mm breed en 455mm lang (Rubber, Stof) - Bekijk alle specificaties

Razer Gigantus Elite Edition Review

highmastdon 20 april 2020, laatste update op 20 april 2020, 149 views Product gekocht

Razer Gigantus Elite Edition

Geweldig product. Heb hem nu een paar dagen, nu al tevreden mee. Hij was niet duur in vergelijking met andere muismatten, mooi afgewerkt en extreem glad

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Heel glad
  • Mooie afwerking randen

Minpunten

• Stinkt bij gloednieuw

Kwaliteit Score: 5
Geweldig product. Heb hem nu een paar dagen, nu al tevreden mee.

Ik heb 'm gekocht nav een review. Ik wilde eigenlijk een hardpad, maar die zijn er niet in deze formaten. Deze kwam er volgens de test als een van de beste uit (Reddit post [1] en Test resultaten [2]). Ik heb deze gekozen omdat volgens deze test hij extreem lage frictie heeft én omdat bij "amount of use on pad" op "heavy" staat wat betekent dat hij na langdurig gebruik nog steeds goed werkt.

De muismat goed opgerold ingepakt. Na een paar keer "tegen rollen" is de bolling van het deel wat in 't midden zat eruit.

Hij stinkt wel stevig, maar heb 'm "uitgeklopt" buiten en nu gaat 't wel. Na een dag of 4 is het ergste eruit. Ik zou wel je handen wassen na gegamed te hebben want 't is een smerig spulletje.

[1] https://www.reddit.com/r/...r_comparative_static_and/
[2] https://docs.google.com/s...DRUNSSGA/edit?usp=sharing

Heb jij ook een Razer Gigantus Elite Edition?