Sony WF-1000XM3 (Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM3 (Zwart) Review

Gepett0 17 april 2020, laatste update op 17 april 2020, 304 views Product gekocht

Sony WF-1000XM3 (Zwart)

Heb deze online gekocht en een kleine maand gebruikt. De geluidskwaliteit is dik voor elkaar. Het laag is goed vertegenwoordigd. Ook de noise-cancelling is buitengewoon goed. Ik had echter steeds problemen met de bluetooth-verbinding. De verbinding viel vaak moest weer tot stand komen. De passing was voor mij ook sub-optimaal.

Pluspunten

• Erg goede noise-cancelling
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Verbinding met mijn devices twijfelachtig
  • Zitten bij mij niet goed
  • Pod/houder vrij groot

Heb deze online gekocht en een kleine maand gebruikt.

De geluidskwaliteit is, zoals je mag verwachten van Sony, dik voor elkaar. Het laag is goed vertegenwoordigd. Ook de noise-cancelling is buitengewoon goed -- als mijn collega tegenover mij iets tegen me zei moest ik het echt uitschakelen, of de buds uitdoen, want hij werd volledig weggedempt.

Ik had echter steeds problemen met de bluetooth-verbinding. Telkens als ik ze opnieuw indeed, uit de houder of nadat ik ze even had uitgedaan, was de verbinding weg of duurde wat langer voordat deze weer tot stand kwam. Ook tijdens gebruik viel de verbinding af en toe weg.

Ze zaten bij mij ook niet optimaal. Er zitten 6 verschillende typen vervangende oordopjes bij, maar geen van alle konden ze mij volledig bekoren. Jammer, want ik had veel van dit product verwacht.
De pod/houder is ook vrij groot (in vergelijking met bijv. die van de Apple Airpods).

Ik heb ze uiteindelijk ook retour gestuurd, en gebruik nu weer mijn Apple Airpods naast mijn oude (over-ear) Bose QuietComfort 15. Ik overweeg die laatste nu maar te vervangen door een draadloos exemplaar.

Heb jij ook een Sony WF-1000XM3 (Zwart)?

In de headphones app zit een optie om stabiliteit van verbinding te verkiezen boven kwaliteit van geluid, de eerste optie kost wat meer energie. Graag wil ik aangeven hier geen moment last van te hebben gehad.