Epson Expression Premium XP-640 Review
Waardeloze printer.
Pluspunten
Licht, makkelijk uit het raam te gooien
Minpunten
Software is brak USB ondersteuning is brak Printkwaliteit is matig
Sorry, ik ga heel erg negatief zijn over deze printer. Dit ding is het materiaal niet waard waaruit hij is opgebouwd.
Ja, je kan ermee printen maar daar is dan ook alles mee gezegd. De software ondersteuning is ronduit brak. De logica van de software is als deze al werkt ver te zoeken en de knoppen doen niet wat je van ze zou verwachten.
Scannen naar usb stick werkt voor geen centimeter (zowel FAT als FAT-32 ondersteund hij niet altijd).
Ik haal meer plezier uit het afbranden van de printer in deze review dan ik ooit van dat ding zelf heb gehad.
Vroeger altijd Canon gehad, daar kon je tenminste wel mee werken.
Ja, je kan ermee printen maar daar is dan ook alles mee gezegd. De software ondersteuning is ronduit brak. De logica van de software is als deze al werkt ver te zoeken en de knoppen doen niet wat je van ze zou verwachten.
Scannen naar usb stick werkt voor geen centimeter (zowel FAT als FAT-32 ondersteund hij niet altijd).
Ik haal meer plezier uit het afbranden van de printer in deze review dan ik ooit van dat ding zelf heb gehad.
Vroeger altijd Canon gehad, daar kon je tenminste wel mee werken.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Epson Expression Premium XP-640?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!