1 review

Asus VivoBook S15 S532FL-BQ049T

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Asus VivoBook S15 S532FL-BQ049T Review

Brinkerik 4 april 2020, 440 views Product gekocht

Asus VivoBook S15 S532FL-BQ049T

Ter vervanging van mijn K55VD I7 6gb / 750 gig gekocht. Gekozen voor Asus omdat ik trouw ben als een merk goed bevalt.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Vlotte configuratie
  • Batterij +5 uur
  • Screenpad werkt prettig, erg getwijfeld of dit ook als tackpad wel zogoed zou werken

Minpunten

• Concurrentie bied net betere batterij duur
  • Geen USB-C lader
  • Geen Tunderbolt / meest moderne USB C

Valt mij erg tegen om een product van Asus te configureren of op te zoeken, keuze is zo groot dat ik vrij lang aan het uitsluiten geweest ben, wat bij mij past.

Uiteindelijk wilde ik graag een redelijk grote SSD, liefst met een I5 of I7 gecombineerd met genoeg intern geheugen ( 16 gb) om toekomst bestendig te zijn.

Nu eerste dag ervaring, screenpad is een leuke gadget maar, hadden ze 1 zonder met I5/16 gig/ 512gb voor een nette prijs aangeboden dan had ik die genomen.

Ik zal deze review later aanvullen.

Heb jij ook een Asus VivoBook S15 S532FL-BQ049T?