1 review

Princess Broodbakmachine Homemade Deluxe

Princess Broodbakmachine Homemade Deluxe Review

LEX63 2 april 2020, laatste update op 18 juli 2020, 906 views Product gekocht

Princess Broodbakmachine Homemade Deluxe

Heerlijk je eigen brood bakken. Ook op vakantie op de boot, caravan, camper.

Pluspunten

• Goede kwaliteit.
  • Gebruikt weinig stroom.
  • Compacte machine makkelijk op te bergen.
  • Handig voor vakantie boot, caravan of camper.

Minpunten

• Kort snoer
  • Geluidruchtig tijdens het kneden.
  • Geen bak instructies. zoek het zelf maar uit.

Zomers ben ik vaak met mijn boot op plekken waar geen supermarkt in de buurt is. Dan is het fijn als je alles aan boort hebt, een van die dingen die je dwingt om bewoonde wereld op te zoeken is een bakker of een supermarkt voor een brood.

Ik gebruik deze broodbakmachine op de boot via een omvormer **, De Princess Homemade Deluxehet is een compact apparaat makkelijk op te bergen door de handel. Het stroomverbruik valt reuzen mee, zoon 300/350 watt opgenomen vermogen. ongeveer 32 ampère bij 12 volt of 16 ampère bij 24 volt.

Tegenwoordig met een zonnepaneel systeem is het snel weer terug geladen. Of de motor of generator even laten draaien.

Ik sta versteld van de goede kwaliteit broden dat ik er mee bak. Het formaat brood dat eruit komt is vergelijkbaar met een halfje wit of bruin brood.

Wat ik echt een grootte minpunt vind is toch wel dat er geen brood bak instructies bij worden geleverd hoe je simpel een brood kunt bakken.

De basis recept voor deze broodbakmachine is als volgt. Benodigdheden *

0 Haal het bakblik uit de machine plaats deze op de weegschaal, vul deze met het hieronder staande recept.
1 275ml Water, gebruik het bekertje dat bij de machine word geleverd.
2 350/400 gram meel/bloem afhankelijk van het type meel "gebruik een weegschaal"
3 zakje gist 7 gram. Instant gist van Brugman is het goedkoopst.
4 20 gram boter of margarine.
5 Beetje zout "let op niet te veel"
6 Kies programma 1 of 5 600 of 750 gram.

Als het beslag veel te dik is zal de motor zwaar of helemaal niet meer draait doe er dan iets water bij. De motor kan hierdoor doorbranden.

Je kunt ook een kant en klare broodmix kopen dan ook 275ml water en 350/400 gram broodmix toevoegen.
lees de beschrijving op de verpakking.

Binnen 2 uur en 20 minuten of 3 uur en 20 minuten heb je een heerlijk broodje.

Smullen maar.

* Nodig 230v stroom minimaal 500w, Meel, gist, zout, boter/ margarine.
** Een omvormer is een apparaat dat van accuspanning 12 of 24 volt gelijkstroom 230 volt wisselspanning maakt.

Lex

Heb jij ook een Princess Broodbakmachine Homemade Deluxe?