1 review

Lenovo Legion Y540-15IRH (81SX004UGE, Qwertz toetsenbord)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,256TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Legion Y540-15IRH (81SX004UGE, Qwertz toetsenbord) Review

RDNZN 28 maart 2020, 430 views Product gekocht

Lenovo Legion Y540-15IRH (81SX004UGE, Qwertz toetsenbord)

Mijn schoollaptop had het begeven, dus was het tijd voor een nieuwe.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Geen gamer uiterlijk
  • Prijs/prestatie
  • Led toetsenbord
  • Redelijke accuduur
  • Upgradebaar

Minpunten

• Plastic behuizing

Ik had een nieuwe schoollaptop nodig, komende van een Dell 7567 met een Core i5 7300HQ, GTX1050 had ik nog een 1tb SATA SSD, en 8gb dd4 over. Deze vertoonde na meerdere retouren na 2,5 jaar nog steeds grote issues, (freezen, bsod's kapot moederbord volgens Dell)
Na het welbekende uitzoekwerk wat iedere Tweaker doet, kwam ik uit bij deze Lenovo Legion Y540, met een Core i5, 8gb ram (waar ik mijn eigen 8gb nog bij kon prikken), 256gb nvme ssd, en ruimte voor mijn 1tb ssd. Dit was de versie met de gtx1660ti. Schade, 949 € bij CoolBlue.

De eerste indruk, laptop voelt solide aan, ondanks dat het plastic is.
Scherm ziet er zeer netjes uit met dunne randen.

Games lopen lekker, GTA V op Ultra 1080P.
De SSD draait zoals bijgevoegd zeer snel.

HDD bracket zat erin incl kabel, ik ben tevreden.

Heb jij ook een Lenovo Legion Y540-15IRH (81SX004UGE, Qwertz toetsenbord)?