Tweakers zegt: 8,5

Doom Eternal, Windows

Specificaties PC • Actie, Horror, Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Doom Eternal, Windows Review

macura 23 maart 2020, 242 views Product gekocht

Doom Eternal, Windows

Snelle actie, goede grafx, te hoog puzzel gehalte.

Pluspunten

• demons and a shotgun
  • fast pace
  • vermakelijk

Minpunten

• te veel puzzel
  • te makkelijk gemaakt soms

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 3
Replaywaarde Score: 3
Stabiliteit Score: 4
We zijn allemaal, ( de meeste van ons dan) opgegroeid met games als wolfenstein, quake en DOOM. Doom voor mij was altijd de fast pace action shooter. geen gedoe, gewoon een shot gun pakken en schieten. Ook de laatste DOOM uit 2016, niet te moeilijk doen, lekker knallen. Al merkte je toen al dat er meer mee wilde doen (van maken). In de 2016 DOOM vond ik dit persoonlijk erg goed gedaan. DOOM Eternal, laat ik het opsommen voor jullie,
- begin, goed en sterk, pak een wapen en knal er op los en hier heb je ook meteen wat lastigere vijanden.
- na een uur of 3 spelen, goh, dit lijkt soms wel erg alsof ik in een mario wereld zit door al het springen. Je hebt "pockets" met demons die je neer kan knallen en vervolgens ben je net zo langs en soms langer bezig met de portal style puzzel om verder te kunnen.
- ik denk dat ze het op sommige vlakken makkelijker wilde maken voor het bredere publiek. Niet zo zeer qua actie, want je wordt tegen de grond gewerkt. Maar makkelijker met de map en de secrets. je ziet een mega groot vraagteken in de lucht hangen, dus daar is de secret.

Zelf heb ik enige tijd uitgekeken naar deze game omdat ik de 2016 DOOM erg goed vond en mij zelf erg goed mee heb weten te vermaken. DOOM eternal, goed qua actie, erg tof om oude bekende weer terug te zien. Als je in een gevecht zit dan is het ook echt wel ouderwets fast pace.

Nadelen, ze willen echt dat je alle wapens gebruikt, (is een persoonlijk iets, ik wil knallen met de shutgun) voor mij te veel gespring en monky bars en dergelijke, te hoog puzzel gehalte voor een game als deze.

Heb er geen spijt van, dat ik het spel heb gekocht, maar had er meer van verwacht. Al met al is het wel de moeite om te halen voor het vermaak wat het je geeft.

Heb jij ook een Doom Eternal, Windows?