Trust GXT 232 Mantis Streaming Microphone

€ 28,69

Trust GXT 232 Mantis Streaming Microphone Review

DutchyGamer 14 maart 2020, laatste update op 14 maart 2020, 993 views Product gekocht

Trust GXT 232 Mantis Streaming Microphone

Gekocht omdat de microfoon van mijn headset raar begon te doen. Voor de lage prijs, vind ik het een solide product. Bouw- en audiokwaliteit is prima. Ik zal over een poosje nog wat toevoegen aan mijn review, sinds ik hem net heb.

Pluspunten

• Mogelijk 'Best Bang for Buck'?
  • Aardig stabiel
  • Audio kwaliteit is prima
  • Bouwkwaliteit is prima

Minpunten

• microfoon houder is ietsjes krom
  • lastig om hem volledig recht te krijgen (r.i.p OCD mensen)
  • kabel is een beetje onhandig (ligt aan mijn setup denk ik)
  • sensitief voor achtergrond geluiden

Gekocht omdat de microfoon van mijn headset raar begon te doen.

Ik speel regelmatig games met vrienden en daarvoor gebruiken wij Discord om te communiceren. Dan is het handig dat je goed kan worden gehoord.

Eerste impressie na het uitpakken en installeren van het product;
Bouwkwaliteit is goed, veel onderdelen zijn van goede kwaliteit plastic en zijn goed afgewerkt.
Audiokwaliteit is prima. Maar is nogal sensitief voor achtergrond geluiden.

Enige kleine nadelen (voor mij?);
Kabel is een beetje onhandig en misschien iets te kort voor mijn setup.
Je kan de microfoon niet echt horizontaal draaien en goed recht krijgen, is een beetje lastig uit te leggen. Voor de mensen met OCD is het misschien heel irritant.

Tot zo ver een goed product, ik zou het aanraden als je een klein budget hebt en je regelmatig met vrienden praat. Ook zou je het kunnen gebruiken als starter microfoon voor YouTube.

Heb jij ook een Trust GXT 232 Mantis Streaming Microphone?