Panasonic Lumix DC-GX9 + 14-140mm f/3.5-5.6 Zwart Review
Een vriend raadde deze camera aan . Nu na een jaar ligt de DC-GX9 lekker in de hand en stel ik sneller in . Zeer goede beeldkwaliteit , goede lens en intuitief instellingsmenu De nachtfunctie uit de hand is een godsgeschenk .Minpuntje : ligging van de licht/donker draaiknop .Allrounder !
Pluspunten
beeldkwaliteit menu veel interessante instellingen (nacht , avond , kleurenpalet én vooral de warme zw/w -functie (Dynamic Black and white ) compact en niet te zwaar . Robuust Prima all-rounder !
Minpunten
Ligging Draaiknop voor licht-donker instelling
Eindoordeel
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Panasonic Lumix DC-GX9 + 14-140mm f/3.5-5.6 Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!