Sony Ericsson Xperia X10 Wit Review

TimVK 7 juni 2010, 1.251 views

Sony Ericsson Xperia X10 Wit

Pluspunten

• Bouw
  • Accuduur
  • Groot scherm
  • Android

Minpunten

• Android updates blijven lang uit
  • Kleuren kunnen niet aangepast worden van notificatie balk enzo
  • Niet volledige mogelijkheden van het toestel worden benut (kleuren van het scherm, processor-kracht)

Bouw
De bouw van het toestel zelf vind ik goed aangezien alles mooi afgewerkt is. Het is een strak toestel met niet te veel poespas aan.

Camera
De camera heb ik nog niet echt uitgebreid getest dus daar kan ik nog niet echt een mening rond geven, maar met de HD opnames in vooruitzicht met de update wordt het natuurlijk wel interessant en dan zal ik die wel eens grondig laten werken!

Software
De software die erop zit is toch een beetje spijtig dat dat nog maar versie 1.6 van Android is en niet versie 2.1 die ze er spijtig genoeg pas bij de grote update zullen op plaatsen. Andere Android toestellen zullen dan waarschijnlijk al lang op versie 2.2 zelfs draaien, maar op dat vlak loopt SE spijtig genoeg achter en zullen ze dus wel 'klanten' verliezen.

Timescape en Mediascape
Timescape en Mediascape zijn 2 applicaties die ontwikkeld zijn door SE en standaard op alle X10's (ook de mini's) staan. Deze applicaties kunnen veel bundelen zoals berichten, emails (spijtig genoeg niet die van Gmail zonder POP3 of IMAP) :(, Twitter en facebook updates. In Mediascape zitten dan alle media bestanden gebundeld zoals muziek, afbeeldingen en films. Bijna alles in 2 applicaties dus, maar toch soms ingewikkeld.

Heb jij ook een Sony Ericsson Xperia X10 Wit?

Als niet alles top is, waarom geef je dan 5 sterren bij algemeen? Valt me op hoeveel mensen dat doen. Beetje jammer ...
Dit klopt, dit is verwarrend als je zoekt op score, hij verschijnt dan bovenaan terwijl hij eigenlijk niet zo goed is!
Eigenlijk geef je deze phone 3 sterren.
Op basis van je beoordelingen vind je de prijs schijnbaar te duur. Dus je vind de kwaliteit / prijs verhouding maar matig, 3 sterren. Dus dat lijkt me dan je algemene beoordeling.