Sony SRS-XB01 Wit

€ 49,90
Specificaties Mono met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

Sony SRS-XB01 Wit Review

linksquest 29 februari 2020, laatste update op 19 december 2021, 99 views Product gekocht

Sony SRS-XB01 Wit

Pluspunten

• Klein maar fijn
  • Past makkelijk in je tas
  • Makkelijk in te stellen
  • Geluid is prima voor in een kleine kantoor ruimte

Minpunten

• Niet geschikt voor drukke of grote omgeving.

Muziekweergave Score: 4
Design

Het design is klein en compact, precies wat ik zocht. Hij heeft de belangrijkste knoppen boven op de speaker zitten en 2 led lampjes, eentje is om aan te geven of hij aan staat en eentje op hij bijna leeg is. Hij is in verschillende kleuren te krijgen, maar ik vond de grijze wel mooi.

Geluid

Het geluid is goed genoeg voor als achtergrond geluid op een receptie, hij is misschien niet luider dan mijn telefoon, maar dat hoeft hij voor mij ook niet. Hij heeft mooi helder geluid die ervoor zorgt dat ik muziek op me werk heb. Doordat ik hem op een mooie vaste plaats kan zetten, kan ik hem op een volume zetten die voor mij werkt.

Accu

De accu gaat tussen de 6 a 10 uur mee, afhankelijk hoe luid ik de volume instel. Het opladen gaat vrij snel en hij is soms al naar 1 uur weer helemaal vol.

Aansluitingen

Hij kan naast verbinden met bluetooth ook aangesloten worden met een 3.5mm aansluiting, handig voor mensen met een aparte MP3 speler die hem aan een speaker willen aansluiten, of voor als je geen bluetooth wilt gebruiken natuurlijk.

Voor op het werk was ik op zoek naar een kleine en compacte speaker, maar vooral eentje die goed is voor geluid op de achtergrond. Deze Sony doet precies waar ik hem voor gekocht hebt, voor het formaat heeft bij best veel kracht en mooi geluid. Er zijn natuurlijk goedkopere op Wish te vinden, maar ik wilde eentje uit de lokale winkel die ik ook even kon proberen.

Heb jij ook een Sony SRS-XB01 Wit?

Bedankt voor de review. Maakt deze speaker een geluid wanneer hij (automatisch) uitschakelt of wanneer de batterij bijna leeg is? Ik ben namelijk opzoek naar een speakertje die die geluiden expliciet niet maakt.
Beste,

Nee, maar we gaat wel een oranje lampje knipperen, bij een volle lading haal ik soms 3 werk diensten van 8 uur per dienst, dus 20 uur haalt hij makkelijk.
Top! Thx voor je reactie (y)

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.