AMD Athlon 64 3500+ Boxed Review

gamepower2005 22 maart 2006, 657 views

AMD Athlon 64 3500+ Boxed

Pluspunten

• De prijs / kwaliteit is goed. Hij is net zoals de meeste processors uit de Athlon 64 serie stabiel en betrouwbaar, relatief energiezuinig.

Minpunten

• N.v.t.

Deze processor is toepasbaar in sommige SLI moederborden, en is goed genoeg om twee Nvidia 6600 GT videokaarten aan het werk te houden. In vergelijking met pentium processors is hij energie zuinig (dat geldt overigens voor alle processors van AMD). Verder is het gewoon een goede processor. Vooral voor het spelen van games is de Athlon 64 serie in bijna alle gevallen beter dan processors van Intel. Ik zou deze processor zeker kopen als je een niet al te dure processor wilt, die goed in staat is om de meeste spellen van tegenwoordig te laten draaien (in andere woorden: hij is waarschijnlijk niet de bottleneck). Natuurlijk is hij ook goed in staat om andere taken te doen.

Heb jij ook een AMD Athlon 64 3500+ Boxed?

hij is waarschijnlijk niet de bottleneck bedoelt ie denk ik iets mee van

het zal er niet aan liggen dat je processor te min is om programs te draaien offf de processor is waarschijnlijk niet te slecht om te gebruiken samen met de meeste hardware

correct me if I'm wrong
je pc snelheid is gelijk aan het draagste onderdeel in je pc.

vandaar dat die 3dkaart in meeste samengekochte pc's een bottleneck zijn want die zijn altijd super traag.

dat is dus bottlenecht het traagste van allemaal waardoor de rest niet harder kan.

Het is duidelijk dat je nogal AMD fan bent. Niks mis mee, maar een BEETJE nuance mag je wat mij betreft wel aanbrengen. Wou je zeggen dat een FX-60 energiezuiniger is dan een Pentium M bijvoorbeeld?

Prima, maar vergelijk dan de Athlon 64 serie met de huidige Pentium 4 serie en niet met 'de Intel processoren'.

Ik vind AMD prima processors maken en ik zou zeker voor een Athlon 64 gaan in me game-machine, maar om dan alle Intel processors als 1 ding te beschouwen is een beetje onzin he.
hij is waarschijnlijk niet de bottleneck

Zou jij dit is kunnen toelichten ? :?
Ik snap het niet helemaal in de zin die je schijf. ;)