Asus Dual GeForce RTX 2070 EVO OC

Niet beschikbaar
Specificaties Max. 1,74GHz • GDDR6 • 2x DP, DVI-D, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Asus Dual GeForce RTX 2070 EVO OC Review

Yaron-l 22 februari 2020, 539 views Product gekocht

Asus Dual GeForce RTX 2070 EVO OC

Uitstekende kaart met wat mindere eigenschappen.

Pluspunten

• Goede prestaties
  • Bouwkwaliteit
  • Genoeg displaypoorten

Minpunten

• Lichte coil whine
  • Niet aanpasbare led strip

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik gebruik deze kaart in combinatie met de ryzen 5 3600 en ik kan alle hedendaagse spellen op de hoogste setting, zonder moeite spelen. Bijvoorbeeld behaal ik 75fps in Battlefield 5 op ultra (zonder drx) op een 1440p scherm.
De bouwkwaliteit is goed waardoor de kaart niet buigt en bevat deze kaart genoeg displaypoorten, wat tegenwoordig de standaard begint te worden. Helaas is de ledstrip zover ik weet niet instellen in een andere kleur. Ook is de helderheid niet aan te passen, want naar mijn mening is deze wat vel. Wanneer er veel van deze kaart wordt gevraagd heeft deze soms last van wat lichte coil whine. Verder hoor je de fans niet en wordt de gpu niet warm, onder load 65 graden.

Heb jij ook een Asus Dual GeForce RTX 2070 EVO OC?