Tweakers zegt: 7,5

Kingdom Come: Deliverance, PS4

Niet beschikbaar
Specificaties PlayStation 4 • Actie, RPG • 16 jaar - Bekijk alle specificaties

Kingdom Come: Deliverance, PS4 Review

Henri XII 19 februari 2020, 673 views Product gekocht

Kingdom Come: Deliverance, PS4

KCD is een hele diepgaande game wat zeker niet iedere gamer zal bekoren. Heb je tijd en houd je van een uitdaging, dan zou ik je deze game zeker aanraden

Pluspunten

• fantastisch verhaal
  • overweldigende combat
  • moeilijkheidsgraad
  • realistische wereld

Minpunten

• laadtijden zijn wat lang
  • richten van boog omslachtig
  • geen game als je weinig tijd hebt

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 4
2 jaar na de release heb ik de game gekocht in de sale van playstation.
Man, wat heb ik genoten!

Als fan van Skyrim en Fallout is het een verademing na de grote teleurstelling van Fallout 76.

verhaal:
Ik heb veel rpg's gespeeld, maar ik heb nog nooit heeft een game me zo gegrepen.
Het verhaal is fantastisch, De wereld leeft en er zit veel variatie in de NPC's

Saven:
Het feit dat je niet zomaar overal kan saven geeft extra spanning en zorgt ervoor dat je je goed moet voorbereiden op een gevecht. Het is mij al vaker gebeurd dat ik vergeten was om te saven en dat ik dan werd overvallen door 5 schavuiten.... U died.

Moeilijk:
Juist de overweldiging van zo'n event zorgt er bij mij voor dat ik verschillende aanpakken ga proberen. Dit is een contrast met sommige andere games waar je al geblinddoekt, button-bashend elke vijand kan verslaan.

lvl-en door gebruik is ook iets wat ik in rpg's heel fijn vind.

De combat is in het begin moeilijk om te leren. Het is echt werken. Maar als je dit onder de knie hebt is de voldoening beste groter.

minpunten:
Het mikken met een boog is daarentegen onnodig moeilijk omdat je geen mikpunt hebt.

De laadschermen zijn soms net te lang om lekker door te spelen.

Ik heb zojuist de DLC aangeschaft.

Heb jij ook een Kingdom Come: Deliverance, PS4?

De laadtijden, de originele 5400rpm disk, vervangen door 7200rpm of een SSD?
Dat is inderdaad een oplossing.
In mijn normale ps4 had ik wel een hybride sd en dat scheelde al enorm in laadtijd.
Alleen komt de ps5 waarschijnlijk aan het eind van dit jaar en spaar ik het geld liever voor de nieuwe console.
Hoe was de framerate? Toen de game net gereleased was had je dramatische FPS van 15-20 FPS. Speelde het een beetje vloeiend?
Op zich best vloeiend. Je merkt het wel als je met een paard door een grote stad raast.

Volgens reviews hebben ze de game na de release flink gepatched.

De game loopt in ieder geval vloeiender dan “the outer worlds”.
Hey, Henri XII comes to see us!