1 review

Marantz NR1510 Zwart

Specificaties 5.1-kanaals met 50W versterker en 6x HDMI - Bekijk alle specificaties

Marantz NR1510 Zwart Review

iefdw 12 februari 2020, 237 views Product gekocht

Marantz NR1510 Zwart

Prima receiver voor nog een aanvaardbare prijs

Pluspunten

• design
  • klank-geluid
  • lage hoogte
  • Heos app

Minpunten

• TuneIn afhankelijkheid voor internet radio?
  • Een extra optische ingang had leuk geweest

Geluidskwaliteit Score: 5
Deze receiver heeft een heel knap design en aantrekkelijke specificaties.
Ik heb een tijd getwijfeld om dit product aan te schaffen omwille van het lagere vermogen. Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en voor deze NR1510 gekozen. Nog geen seconde spijt van mijn aankoop gehad.Het geluid klinkt zoveel beter dan mijn oude Yamaha, die trouwens meer vermogen had. Ik had eerder de Pioneer VSX-520D geprobeerd maar je ziet en hoort dat deze Marantz een andere klasse is.
Instellen neemt een tijdje in beslag, net zoals je weg vinden in Marantz- en Heos app. Eens ingesteld, werkt alles feilloos! Kortom, een aanrader.

Heb jij ook een Marantz NR1510 Zwart?