1 review

Dell S3220DGF Zwart

Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • VA • 4ms - Bekijk alle specificaties

Dell S3220DGF Zwart Review

Tweakriez 11 februari 2020, laatste update op 17 februari 2020, 705 views Product gekocht

Dell S3220DGF Zwart

Prachtig scherm met alles wat ik wilde. VA paneel dus mooie zwartwaardes. Geen ghosting ervaren in de games die ik speel. Aangesloten op 2070S waarbij G-sync voor mij probleemloos werkt met de geteste games. Gekocht voor 369,- rechtstreeks bij Dell. GSM camera doet werkelijkheid geen recht Tip: Dell student coupon!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • 4-ports usb 3 hub
  • Strak, geen gamer look
  • Subtiele curve
  • DP 1.4, HDMI 2.0, Freesync2
  • DP kabel, HDMI kabel, usb 3.0 upstream kabel zitten er bij
  • 3 jaar garantie on site ook op pixels, gunstige tarieven voor verlengen. bijv. 18,50 voor 4 jaar!
  • Dell student coupon voor extra korting-ting-ting

Minpunten

• DP 1.2 kabel meegeleverd ipv 1.4
  • Stuck pixel gevonden, dit wordt door Dell echter direct opgepakt

Review under construction :P

De keuze is reuze

Nadat ik ten tijde van de Haswell generatie voor het eerst een game pc in elkaar gezet had heb ik jaren gedaan met een 24" Dell IPS scherm met 1080p en 60hz. Ik vond het jarenlang prima zo, scherm was strak en voldeed aan mijn broertje eisen.

In de loop der jaren ben ik steeds weer wat meer gaan leren over componenten en pc building hier op Tweakers en zo ben ik steeds weer wat gaan upgraden aan mijn build tot ik vorig jaar een sprong in het diepe rood van AMD nam. Vanuit hier ben ik steeds meer onderdelen gaan vervangen en uiteindelijk vond ik het ook tijd om mijn monitor te upgraden. Dit was echter een hele ontdekkingsreis. Zo ben ik eerst naar ultrawide 1080p @75hz gegaan. Echter toen ik een zwaardere videokaart aangeschaft had wilde ik ook op meer qua resolutie e.d. Eerst kwam ik uit op een 165hz VA paneel met 27" en een resolutie van 1080p. De zwartwaardes waren veel mooier als ik gewend was en hoewel ik eerst twijfelde over het hebben van eencurve was ik hier snel aan gewend.

Weer wilde ik wat meer, naast de hogere refreshrate wilde ik ook een hogere resolutie omdat ik het gevoel had dat de rest van mijn build niet in verhouding stond met het scherm. Ik wilde onder de 500 euro blijven dus ging ik vanuit hier vinken.

Heb jij ook een Dell S3220DGF Zwart?