1 review

Dell Latitude E7240-1763

Specificaties 12,5" • 1920x1080 (Full HD) • 128GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Dell Latitude E7240-1763 Review

jvandemerwe 11 februari 2020, 150 views Product gekocht

Dell Latitude E7240-1763

Mooi voor onderweg en aan de keukentafel

Pluspunten

• gewicht
  • formaat
  • beeldscherm (1920x1080) touchscreen
  • snelheid
  • toetsenbord (met backlight)
  • aansluitmogelijkheid universele Dockingstation

Minpunten

• lawaaiig bij zware belasting
  • wordt heet bij zware belasting
  • geen CD/DVD
  • maximaal 16Gb intern geheugen
  • geen mogelijkheid voor 2e harde schijf
  • geen USB-C aansluiting

Ik heb deze laptop gekocht omdat ik een volwassen maar lichte en kleine business laptop wilde hebben voor onderweg. Deze kleine reus voldoet hier prima.

Mijn uitvoering is voorzien van 16Gb intern geheugen en zelfs bij zwaar werk (onder Ubuntu) presteert de laptop goed. Wel wordt de processor flink heet en de fan wordt wat luid.

Onder normale omstandigheden (browser, mail en tekstverwerker open) is het een zeer stille laptop.

Ik heb voor 25 Euro een 2e hands Dell dockingstation gekocht en als deze wordt gebruikt in combinatie met deze Dell, dan kunnen er zelfs 3 externe beeldschermen worden aangesloten.

Als je deze laptop geschikt op de kop kunt tikken (in 2020) dan zal deze je niet teleurstellen. Ik zou wel gaan voor de 1920x1080 scherm oplossing en optioneel touchscreen.

Heb jij ook een Dell Latitude E7240-1763?