1 review

Crucial CT16G4SFD824A

Specificaties 16GB • DDR4 (SODIMM) • 2.400Mhz • kit van 1 - Bekijk alle specificaties

Crucial CT16G4SFD824A Review

jvandemerwe 11 februari 2020, laatste update op 11 februari 2020, 83 views Product gekocht

Crucial CT16G4SFD824A

Niet compatibel als upgrade (2 x 16) naar 32GB in de Dell Latitude 5580

Pluspunten

• prijs
  • verpakking

Minpunten

• Als 2 x 16GB modules niet compatibel met Dell Latitude 5580

Ik had 2 van deze geheugenmodules gekocht als upgrade naar 32GB voor mijn Dell Latitude 5580 (max 32GB).

Ondanks dat Crucial op haar website aangaf dat het compatibel was, werkten de modules alleen maar afzonderlijk van elkaar en niet gelijktijdig in de Dell Latitude 5580.

Heb jij ook een Crucial CT16G4SFD824A?