Samsung UE50NU7090 Zwart

Specificaties 50" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung UE50NU7090 Zwart Review

ydkeNewbie 4 februari 2020, 182 views Product gekocht

Samsung UE50NU7090 Zwart

Leg liever wat bij voor een deftige tv

Pluspunten

• Afstandsbediening
  • Tizen
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Beeldkwaliteit
  • Aansluitingen
  • Afwerking

Deze televisie was op het eerste zicht een goeie deal, echter werd ik snel teleurgesteld door de zeer matige beeldkwaliteit. Instellingen al veel veranderd, maar niets helpt. Het ziet er gewoon niet naturel uit en veel te vermoeiend voor mijn ogen. De helderheid van deze tv trekt op niets en blijft onprettig om naar te kijken. Geluidskwaliteit is wel in orde, en het smart platform en afstandsbediening kunnen er ook mee door. Dat is zowat het enige goede dat ik kan vertellen. Te weinig HDMI aansluitingen, plastieken behuizing, plastieken voeten, trekt enorm veel stof aan,... deze tv oorspronkelijk gekocht voor de slaapkamer, maar zelfs voor daar stel ik toch iets hogere eisen. Ik ben zodanig gewend aan mijn Panasonic TX48AX630 dat ik vrees moeilijk zal kunnen gewend raken aan die Samsung

Heb jij ook een Samsung UE50NU7090 Zwart?