Samsung QLED 43Q60R Zwart

Samsung QLED 43Q60R Zwart Review

c4coupe 4 februari 2020, laatste update op 4 maart 2020, 1.135 views Product gekocht

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Pluspunten

• Overdag goed beeld

Minpunten

• Beeld
  • Lightbleed
  • Clouding

Overdag is dit prachtig beeld, savonds kan ik er niet naar kijken door de massa's lightbleed, clouding. Enorm slecht beeld. Dit paneel is na 2 weken oud al vervangen. En het nieuwe paneel is zelfs nog erger. Nu wil zelf de hersteldienst het niet vervangen. Of de kosten door mij laten vergoeden aangezien dit normaal is.

Servilux kwam langs voor herstelling. De 2 de keer zou ik moeten betalen omdat dit volgens hun normaal is bij dit type scherm.

Na heel veel vijven en zessen heb ik uiteindelijk een nieuw toestel gekregen en is ook door Samsung zelve bevestigd dat de oude tv ( van de foto's ) niet naar behoren werkte en niet gemaakt kon worden.

Dit spelletje heeft wel bijna 2 maand geduurd. Voor mij waarschijnlijk de laatste Samsung dat ik kocht.

Een foutieve tv kan altijd, een merk dat dit eerst volhoud als normaal zijnde niet.

Heb jij ook een Samsung QLED 43Q60R Zwart?

Balen man. Ik heb zelf de 75 inch versie van deze TV en heb in een verduisterde kamer vrijwel geen backlightbleeding en al helemaal niet storend. Ik heb wel de 'Detectie van omgeveingslicht' (onder Eco-oplossing) aan staan en de 'minimale achtergrondverlichting' op 18. Hiermee heb ik bij zonlicht een contrastrijk plaatje en in het donker ruime voldoende zwart en tekening in de donkere tinten. Misschien nog eens spelen met de instellingen?
Ik heb na veel ellende en mailen en bellen ene nieuw toestel gekregen dit is beter, maar verre van wat ik goed vind. Overdag blijft dit wel subliem beeld. Heb de helderheid enzo ook staan zoals jij aangeeft. Mvg.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite