LG G6 Zwart

Specificaties 5,7" • 2880x1440 • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG G6 Zwart Review

Danielle6Newbie 1 februari 2020, laatste update op 1 februari 2020, 104 views Product gekocht

LG G6 Zwart

Ik heb dit toestel meer dan een jaar en het bevalt me wel. Minpuntje is dat een aantal apps elke keer dat je het toestel opstart, opnieuw geïnstalleerd moeten worden. Dit gaat wel automatisch. Daarnaast wil de camera moeilijk focussen. Dit probleem heb ik nog niet zo lang.

Pluspunten

• Vingerprintsensor is goed
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Camera wil moeilijk focussen
  • Aantal apps moet opnieuw geïnstalleerd worden
  • Gezichtsherkenning is niet goed

Ik heb dit toestel ongeveer een jaar en drie maanden. Ik ben er erg blij mee, moge dat duidelijk zijn, maar ik wil wel een aantal minpuntjes aankaarten. Sinds ongeveer een halfjaar moeten onder andere Netflix, Snapchat en Instagram (en een aantal niet noemenswaardige apps) elke keer dat ik het toestel weer opnieuw opstart, opnieuw geïnstalleerd worden. Dit gaat wel automatisch, maar het zorgt ervoor dat je even moet wachten voordat ze geïnstalleerd zijn. Daarnaast wil de camera moeilijk focussen als je een close-up wil maken. Vanaf een afstand gaat het wel prima. Dit probleem heb ik nog maar een paar weken. Verder doet gezichtsherkenning het niet zo goed, maar ik doe er eigenlijk ook niks mee.
Zoals elk toestel wordt dit toestel ook slomer, maar vergeleken met andere telefoons die ik heb gehad, valt het heel erg mee. Het toestel is verder ook heel gebruiksvriendelijk; je hebt heel veel keuzes en kan zo bijvoorbeeld door twee keer op het scherm te tikken je telefoon aandoen. Dit is heel prettig, aangezien de aan-knop aan de achterkant zit. Dit is in het begin wel even wennen, maar nu weet ik niet anders. De vingerprintsensor zit ook aan de achterkant en deze doet het heel goed. Al met al ben ik echt wel tevreden dat ik deze aankoop heb gedaan, al vind ik het wel jammer dat ie oud wordt.
Edit: ik ben er net achter gekomen dat de apps die na het opstarten opnieuw moeten installeren, op mijn sd-kaart staan. Het ligt dus aan de sd-kaart. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar de sd-kaart heeft dus gewoon wat opstartprobleempjes.

Heb jij ook een LG G6 Zwart?