Fossil Hybrid HR Goud (Zwart)

Niet beschikbaar
Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Hybrid HR Goud (Zwart) Review

VySio 28 januari 2020, laatste update op 28 januari 2020, 419 views Product gekocht

Fossil Hybrid HR Goud (Zwart)

Een 'slim' horloge dat het er uitziet als een normaal horloge maar dan met notificaties. De andere functies zijn namelijk matig tot gemiddeld. Het scherm is mooi, helemaal nu je jouw eigen watchfaces kan maken. Batterij gaat zeker 10 dagen mee. Alle apps kunnen notificaties verzenden. Uitgebreide review volgt.

Pluspunten

• Always on scherm

Minpunten

• Niet storen van telefoon wordt genegeerd

Binnenkort zal ik een uitgebreide review plaatsen. Ik zou het liefst een mooi normaal horloge willen hebben, maar de notificaties vind ik erg prettig. Heartrate en de slaapfunctie werken goed bij mij. Alle andere smartfunctiinaliteiten gebruik ik eigenlijk niet. Dus voor mij is dit een perfecte oplossing. Ik heb met een black friday deal €130.00 betaald. Voor wat ik ermee doe vind ik het waard.

Enige echt grote nadeel voor mij is dat de mute van groepsapps en de niet storenfunctie op de telefoon genegeerd worden.

Voor de uitgebreide review verwijs ik voor nu naar de review van Lebbe.

Belangrijke melding: van de 3 kleuren die je onder ziet heb ik de linker. Dus het inktscherm is gewoon zwart.
Daarnaast heb ik mijn watchface toegevoegd.

Wordt vervolgd.

Heb jij ook een Fossil Hybrid HR Goud (Zwart)?

Waar heb je deze gekocht? Is hij al in Nederland verkrijgbaar?
Is deze eigenlijk ergens te koop? Voor België. M'n vriendin is op zoek naar goud rose versie, niet te vinden voor België.
Via Fossil.com niet te verzenden naar België.