Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram)

Specificaties koelpasta - Bekijk alle specificaties

Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram) Review

comrade 24 januari 2020, 729 views Product gekocht

Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram)

Pluspunten

• geen

Minpunten

• geld niet waard

Koelvermogen Score: 2
Kocht in de zomer 1gr spuit met gekleurde etiket zoals op de foto, was prima spul, maar deze was op en ik heb weer 2x1gr gekocht bij verschillende webwinkels. Deze kwam in zwarte spuit zonder etiket er omheen (nieuwe batch?), is heel dun en prestaties zijn om te huilen. Voor dat geld had ik maar beter 10 gr. MX4 gekocht, daar weet je tenminste wat je krijgt.

Heb jij ook een Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram)?

Lijkt me vreemd. Ikzelf zweer bij ThermalGrizzly en ben er zeer tevreden over. Zowel Conductonaut als Kryonaut, ze zitten zowat in AL mijn apparaten (inc. Gameconsoles) en geen enkele doet het slechter dan verwacht.
Als ik het goed begrijp kwam het in een zwarte spuit zonder label? Hoe weet je dan dat het uberhaupt het juiste product was? Verschillende webwinkels zegt ook niet alles, kan ook fout zijn bij distributeur oid. Ik zou het opnemen met de webshops of de fabrikant.
Het was verpakt als Kryonaut die ik voorheen kocht, boekje, spatel.. alles hetzelfde behalve inhoud van de zwarte spuit. Pasta was dun en lichtgrijs van kleur. Dacht wtf, een andere besteld en weer hetzelfde ontvangen.
Waar heb je dit bestelt ? welke webwinkel.
er zijn namelijk FAKE kryonaut`s in omloop in zwarte 1 gram tube deze horen te zijn zoals op de foto

hier zie je de FAKE ;)
yep, zwarte spuit.. bij welke webshops ik deze kocht moet ik in de mail kijken (kocht meerdere keren), maar die namen zie je in de top van de pagina..)
je krijgt er ook een kaart bij met een code
deze kun je verifiëren.
en checken of het een originele is.
maar de 1 gram fake tubes zijn zwart.

ik heb deze week bij norrod gekocht de 11.1gram tube.
die zijn wel zwart en heb de code geverifieerd.
deze zijn wel de echte
Ik heb ook 1g gekocht via Azerty. Normaal doe je daar 4 cpu's mee, nu net genoeg voor 1. Ik heb Grizzly gecontact maar reageren totaal niet.

Geld.niet.waard.

Op aliexpress mx4 gekocht tegen normale prijs 4g 7-8 dollar.
Maar dan klopt deze review niet meer toch? Aangaande product. De winkel moet een slechte review krijgen.
In feite zijn alle reselelrs hierboven officieele thermal grizzly resellers, die kopen bij de distributeur welke thermalgrizzly importeerd. Ze zullen als het zo is met de verpakking (Thermalgrizzly zit altijd in een officieel Zakje , NOOIT LOS ! ) direct garantie kunnen claimen bij Thermal grizzly als er iets niet klopt ''productiefout'' ?

Maar TG leverd 100% nooit zonder een officieele Thermalgrizzly verpakking. Just checked in the warehouse ;)
Contact opnemen met webshop waarom je niet het product hebt gekregen waar je om vroeg?