1 review

SumUp Air contactloze kaartlezer (807600101)

€ 19,99

SumUp Air contactloze kaartlezer (807600101) Review

Diederick 23 januari 2020, laatste update op 9 december 2020, 416 views Product gekocht

SumUp Air contactloze kaartlezer (807600101)

Dit product 1,5 jaar in bezit en het heeft voornamelijk opgeborgen gelegen, toch is het 'geblokkeerd' geraakt en hiermee defect verklaard.

Pluspunten

• gebruiks vriendelijk
  • simpel

Minpunten

• levensduur

Sinds 1,5 jaar in het bezit van dit op 1e indruk prachtige apparaat, het product komt alle beloftes na en zal bij kleinschalig gebruik niet voor problemen zorgen.

Ik heb het apparaat een korte periode gebruikt voor kleinschalige retail maar ben er snel achter gekomen dat dat niets voor mij was en heb het apparaat binnen 2 maanden en maar weinig gebruik weer opgeborgen.

Ruim een jaar na data had ik de hoop het apparaat weer te gebruiken bij het opruimen van de schuur op de rommelmarkt, het apparaat wat ondanks zijn lage prijs prima en degelijk aanvoelt uit de doos gehaald en aan de lader gelegd.
Tot mijn verbazing kreeg ik de melding dat het apparaat geblokkeerd was, vol goeie moed dat dit zou zijn gekomen door het lange stil liggen heb ik de service desk opgebeld met de vraag hoe het apparaat weer te deblokkeren; dat kan niet was het antwoord.

Vol verbazing dat mijn in mijn gedachte nog zo goed als nieuwe apparaat kapot is gegaan door een harde klap en met alleen de oplossing op met korting een nieuw exemplaar te bestellen ben ik maar eens gaan zoeken naar lotgenoten.

Helaas zijn er weinig mensen die dit is overkomen, mogelijk omdat de gemiddelde eigenaar hem intensiever heeft gebruikt en daarom niet in de verbazing terecht is gekomen bij het horen wat de blokkering inhoud.

Al met al een prachtig stukje techniek met een stom korte levensduur en daarom zou ik dit product niet aanraden.

Heb jij ook een SumUp Air contactloze kaartlezer (807600101)?