Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 50,5g - Bekijk alle specificaties

Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart) Review

Jan64nl 11 mei 2020, laatste update op 6 juni 2020, 527 views Product gekocht

Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)

Prima

Pluspunten

• Stevig
  • Veel aan te passen naar eigen behoefte en inzicht
  • Veel mogelijkheden
  • Batterijduur is prima in vergelijking met andere smartwatches

Minpunten

• Scherm is voldoende maar niet overdreven mooi
  • Ondanks relatief goede batterijduur toch ongeveer elke week opladen
  • Hoogtemeter werkt matig

Inmiddels enkele maanden in gebruik en ik moet zeggen het bevalt me goed. Veel mogelijkheden, veel instellingen die naar eigen inzicht zijn aan te passen. En dat alles redelijk eenvoudig te doen. De grootte bevalt me ook prima. Niet te groot voor mijn pols. Het bandje was ff wennen omdat ik al jaren een metalen band had. Maar dat gaat ook goed. Fijn dat het bandje wat rek heeft.
De batterijduur is, in vergelijking met andere vergelijkbare horloges (Apple, Samsung) goed. Een week is goed haalbaar. Uiteraard afhankelijk van je gebruik en je instellingen. Maar toch vind ik het jammer dat het niet nog langer is. Ach je moet altijd wat de wensen over hebben...
Het scherm is overdag goed af te lezen; hoe meer licht hoe beter. De verlichting van het scherm in het donker is prima en kan behoorlijk fel worden ingesteld. Maar kost natuurlijk wel batterij.
De hoogtemeter ben ik niet enthousiast over. Van de metingen klopt niet veel. Hierdoor worden ook het aantal gelopen trappen niet goed geregistreerd. Jammer, maar geen halszaak.
Maar al met al erg tevreden.

Heb jij ook een Garmin vívoactive 4 Zwart (Zwart)?