Sony WH-XB900N (Zwart)

€ 127,95
Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WH-XB900N (Zwart) Review

FoRTeM_ 21 januari 2020, laatste update op 26 maart 2020, 2.151 views Product gekocht

Sony WH-XB900N (Zwart)

Sony's high end active noise cancelling headset, kwaliteit voor een prima prijsje; wat is het addertje?

Pluspunten

• Goede bouw kwaliteit
  • Prima active noise cancelling
  • 3.5mm audio jack

Minpunten

• Matige audiokwaliteit
  • Om de Sony app te gebruiken is bluetooth vereist
  • Matige touch sensitiviteit

Sony WH-XB900N (Black / Silver / Blue)

Sony's net niet vlaggenschip
Sony brengt een nieuwe speler op de markt; de WH-XB900N.
De koptelefoon is gericht op de high end markt koptelefoons en beschikt onder andere over active noise cancelling.

Mijn ervaring:

Ik vond de prijs van de WH-1000XM3 net te hoog waardoor dit de eerst volgende stap werd. Sony staat bekend om zijn hoge kwaliteit active noise cancelling, en dat had ik precies nodig want ik moest 11 uur heen en terug in het vliegtuig zitten. En wat was ik verrast hoe goed het werkt.

De koptelefoon beschikt over een 3.5mm jack waardoor het ook op vliegtuigstand werkt, de meeste instellingen werken via de Sony app maar gelukkig is noise cancelling ook via de koptelefoon zelf te regelen.

De koptelefoon heeft een aan/uit knop en een instelbare knop. Deze knop kan gebruikt worden voor noise cancelling of Google assistant. De andere functies worden via een 'swipe/touch' systeem genavigeerd, het ziet er erg modern en cool uit, maar praktisch.. dat is iets heel anders. Het werkt namelijk niet altijd zoals het hoort, soms pas na 4x de motie maken. Maarja.. wil je een hogere kwaliteit? dan kom je toch al gauw op de WH-1000XM3 uit, en daar betaal je bijna dubbel voor.

Mijn beoordeling:

Zoek je een goede kwaltiteits koptelefoon en is noise cancelling belangrijk voor je maar wil je niet de hoofdprijs neerleggen? Dan is dit een leuke optie.

Heb jij ook een Sony WH-XB900N (Zwart)?

Vraag & Aanbod

Ik zie wat typefoutjes bij de typenummers, deze hoofdtelefoon is de WH-XB900N, daarnaast heb je het over de WH-X1000MN, maar ik denk dat je de WH-1000XM2 of WH-1000XM3 bedoeld?
Excuus, u heeft helemaal gelijk. Product benamingen waren inderdaad incorrect. Heb ze even aangepast. Dank voor de reactie!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite