Zalman CNPS9500 LED Review

mlberg88 17 maart 2006, 170 views

Zalman CNPS9500 LED

Pluspunten

• Koelvermogen
  • Mooi blauwe led
  • redelijk stil

Minpunten

• Led's gaan gauw stuk
  • Heeft genoeg ruimte nodig

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 4
Mijn eerste reactie was toen de doos met de Zalman CNPS9500 LED voor mij stond: Oops deze is hoog en zwaar maar als je de zalman eenmaal in je handen hebt valt het reuze mee.

Installatie- gemak:
Is goed, eerst filmpje op zalman site bekeken en dan bracket los schroeven en zet vervolgens de koeler erop en schroeft hem vervolgens met diezelfde schroeven vast dit was nog geen 2 minuten werk. Vergeleken met een zalman 7000 is dit kinderspel.

Koelvermogen
Voor een amd X2 4200 25% OC op 2600MHZ is het koelprestatie uitstekend rond 40C 2500RPM.

Blauwe led is leuk alleen bij mij is er nu al 1 stuk dat is iets minder.

voor de rest weer en goede cooler van zalman.

Heb jij ook een Zalman CNPS9500 LED?